2013年3月21日 星期四

最近近況

好似都有好幾天沒有出過文章了。

最近仍然是忙得很,農曆年過後,雖然好似是過左一個月左右,但已經接了大概七單工程,有大有小的,加埋好似七十萬左右,當開始收左客人訂金的時侯,由那天開始,就好難可以好得閒,因為會有很多人會追你做野。這是好正常的,最大的原因是香港的租貴!

當租金貴時候,客人雖然都早已找到地方暫住,有可能是在親戚朋友暫住,當然都唔想打攪人咁耐。第二個可能就是出去短租,但短租的單位難找,因為是很少業主願意租畀一些只租一兩個月的租客,於是另一個選擇就是走去租些酒店式住宅,而這些地方的租金,一點也不便宜,閒閒地都要成萬銀一個月。所以,好易理解作為客人一定想你有咁快得咁快完成單工程,唔駛出去住畀貴租或打攪人,亦唔駛蝕管理費。

就是這個緣故,我做了裝修這一行都好似有18年了,都好似未聽過一個客人可以叫你慢慢做,十個有十個都是好趕!

最終的原因,就是租貴的問題!

就是因為租貴,所以人工一定要高才可以支持到日常支出,因此租金貴也帶動了人工貴!

人工是不可以儲存的,如果不是月薪長工的話,如裝修佬的打工的[長散],自僱人仕判工程做(自己僱自己),一天沒有工開,就是等於當天沒有收入了。所以師傅都會追你安排工作給他們做!

不單是安排工作咁簡單,正所謂三軍未動糧草先行,人未到料要先到,所以安排人手前,早已安排材料上場了。這都並不止是我每天的工作,還要計數,打單,送貨,劃圖設計,仲要撈埋師傅那一份。所以其實真係唔係好得閒。真是一天廿四小時是唔夠用的。農曆年初四開工至今,未休過一日息,仲要開埋夜。

乜裝修可以開夜工嗎?

是的,例如做公屋的,單幢樓的,只要唔太糟,通常是冇乜投訴,而那些住公屋的,是沒有投訴鋪癮的。反而大型屋苑就好麻煩,星期六下午OFFICAL係唔畀開工的,如果番半天,而家陣交通費又咁貴,做幾個鐘就要走,基本上師傅都唔想開工,而老細亦唔想叫佢開工,因為做幾個鐘做唔到啲乜,實質是嘥人工。

啲食蕉有一鋪癮,就是成日叫啲師傅收工,因為佢地好怕畀人投訴!師傅收工未呀?就是食蕉啲口頭禪!

你估師傅好鍾意開工咩?

都唔知幾倦想早啲番屋企休息,不過日日都畀人追來追去,邊可以畀你慢慢做?很快就一個月,又要交乜費物費了,唔番工邊處有錢呀,做少啲都唔得呀,成日都話要收工休息,唔駛交貨啦!

所以其實好多問題,都是租貴的問題,我將有一篇文章是寫下啲租有幾貴,就以我以前打開門口做生意的故事,講下啲生意其實是好難做,真係做埋夠交租,當中包括很多數字,當然是大家都會不知道的,因為是內部數字!不過現時只是寫左一半左右,遲啲先至發表。。。

最近大市下跌,很多人都叫人買防守性股份,如REITS!

但我是行相反,就是沽REITS!

最近以$6。89沽清埋置富(778),這隻股持貨好似都有一年有多了,應該是升左近倍,買的時候好似是$3。5左右吧。現時手上並沒有持有任何一隻REITS了!

沽出的原因當然不是看淡置富(778),而是在大市跌的時侯,這些股是相對硬淨(起初),但因其他股份下跌得多的時候,在[相對]/[比較]價格下,這些股票就相對貴了,所以套些購買力去撈一些有實力又跌得多的股份,是我認為較可取的方法。

我的目標仍然是[燃氣股],可是最近[燃氣股]都仲係好強,看看有冇機會可以再撈。

我其實是好想買多啲[燃氣股],但我是唔會好積極去高追,現時是等緊機會,希望有這一天,而[燃氣股]我是想長揸三至五年,這是初步構思!

現時仍然有現金可以再投入股市,但是沒有好迫切要入市,啱價有機會就隨時可以買,但唔係一定日日都要買的。

本應今年想在3月業績期後就開始減緊啲貨,因為通常炒完業績就冇乜嘢好炒,個市自然會軟些!業績期後,都想都要找啲借口推冧個市,然後又靜雞雞撈平野,這差不多是年年的工作所謂5窮6絕7番身,是有道理的,因為7月開始又可始部署炒定下一期成績表了!


可是最近已發現時常有[偷步],所以未到成績表派發期,已散左!又是偷步了一個月左右。所以又要進化,不是等 MACD 升穿EMA(9),而是[蘊釀]升穿更有勝算。


所以時常聽到一些市場[憂慮]乜[憂慮]物,攪咁多屎棍又是想砌番冧佢。砌冧佢之後,又說番冇乜[憂慮],又砌番上去。這些跌市,我想我都經過左唔知幾多個了,所以我早已沒有感覺了,所以我時常說,升市時不要太過振臂歡呼,因為隨時是一個災難的來臨;跌市時亦不要太過灰意冷,因為很多時是一個機會的到來。

今年未必等7月才番身,可能又會偷步,6月可能是不錯的入市時機!

至於網友的問題,可能明天做完工作會覆!

YOKI WONG









8 則留言:

匿名 提到...

YUKI兄辛苦了

new night 提到...

YOKI SIR

睇完你的分享, 心有同感, "揾食艱難"

想請問, 777點睇呢, 由$12...碌到 $8.XX, 好快又出業績, 點睇呢?似乎未見有反彈及企穏

另, 都想問吓, 3339 龍工, 依隻野,好似都與國策有關, 值得留意嗎?

barrymoreau 提到...

1083好野!!
YUKI SIR

Unknown 提到...

Hi Yoki,
700点睇呀?

匿名 提到...

冇服睇,又去扮潛水。

匿名 提到...

Yoki Sir 你好,

想請教一下沽空問題, 有隻股票近呢幾日沽空率達20~60%,但股價跌幅不算太大,股價走勢屬橫行階段, 但我看大利市,大户擺左好多賣盤出黎,數量之多,一般散户是消化唔到D賣盤.買盤也很弱,且成交額不算太多. 沽空應該是股價月壓月低,佢地先有利可圖. 點解佢地唔一野壓落去. 有冇可能佢地借沽空震倉同收貨?

匿名 提到...

冇眼睇,扮潛水,識鬼答你咩

Unknown 提到...

你唔鍾意可以唔睇,唔好係到玩抺黑.