2011年7月17日 星期日

普查員被狗追

剛剛看新聞,見到有人口普查員係大嶼山梅窩被狗追!

想當年,我都做過人口普查員,我做的位置是屯門兆康苑毗鄰的新慶村!

在20年前,這裡都是有很多狗,而我只是〔單刀赴會〕...

當然,這裡有很多狗,可能是流浪,亦可能是有人養,但總之見到陌生人,一定至少會狗吠!

有什麼方法可以自保呢?

這是我當時學到的技倆:

1.有乜依郁揸住碌竹,所以去這些多狗的地方,一定要記得帶〔架餐〕!

2.如有狗啤住你,千祈要震定,不要走,因為一走,隻狗就知你驚佢,就反而一定會追你,所以狗也識〔敵退我追〕!我的建議最好的做法是〔茂〕低扮執〔石〕,那隻狗一定不敢追上前!然後慢慢離開!

以上都是我的私人意見,經實戰考證!

YOKI WONG

10 則留言:

匿名 提到...

$7.44 on 7/7,maybe break $6 next week!!

高鐵溫州出軌墮橋車廂直插地面最少1死

內地高鐵發生首宗嚴重事故。一列杭州往溫州方向的高鐵列車,晚上有兩節車廂出軌跌落橋下,死傷情況未明,初步知道最少1死。出事的是D3115班次,下午4時許出發,由杭州前往福州,晚上8時許駛至溫州雙嶼路段時,懷疑被雷擊中後,失去動力,同後面由北京去福州的高鐵列車相撞,前面的列車其中兩節車廂出軌墮橋,其中一節直插地面,另一節懸掛在半空。有滿頭流血的傷者撬開車窗爬出。

有乘客在微博上載相片,見到列車翻側,車身撞至嚴重變形。溫州市內所有救護車出動救援,消防和武警已經到場拯救。鐵道部正組織緊急搶險,副部長胡亞東正趕赴現場。


............................
路透社昨引述消息人士稱,中國或將對 7個新興戰略產業的大規模投資計劃作嚴格控制,包括對高速鐵路和風電產業,要減少受腐敗及產能過剩問題困擾的項目。

Run ....
but maybe rise b4 jump!

2011年7月7日下午6:46

c 提到...

YOKI ,需唔需要沽?

匿名 提到...

今次真係好大獲, 影響非常之深遠, 我諗隻南車聽日應該會插10%以上, 我手持重貨呀.呢次真係PK, 近日先開始有番d升勢, 無啦啦有獲咁ge野出黎. 唉!!! 我諗住聽日係競價時段忍痛不問價沽晒佢. YOKI兄,係咁ge環境係競價時段沽出危險嗎? 我都驚驚地唔知以咩價位沽出!! 能夠有6.5都偷笑

P.S.長線黎講我都係睇好南車,中短期都係算把啦!! 希望跌多d, 等我低位收貨!!

匿名 提到...

真係pk
爆完核電廠, 就撞火車 ..........

匿名 提到...

頭先睇左篇報道,鐵路同該段鐵路電氣化都系由中鐵建造...南車應該無想像中甘差吧?

匿名 提到...

要沽1766 la..問題係佢咁ge PE.又冇咩GROWTH. 之前利好已price in.

匿名 提到...

遲早都會發生...今次可畏知恥近乎勇..
又有靚位入...

匿名 提到...

買南車,買高鐵外交概念,買高鐵未來.
想一想, 現在還有嗎?
現在不用太悲觀, 跟著 Karr Robert A.走 ...
2011年7月7日下午6:46

2011年7月23日上午8:16

c 提到...

呼叫 YOKI 速速歸來

匿名 提到...

c 提到...

呼叫 YOKI 速速歸來



佢已經輸到想喊,無謂剌激佢la

核爆跟住撞車,真係最佳燈神......