2013年5月22日 星期三

相反操作,先沽後買

這兩天,很多二三線股都有震倉或高位回套行動。

尤其是在近兩三個月升得較多的股份,所以我的組合中,今天都有幾隻畀人移動。

這是好正常,在大趨勢下,都有一些小趨勢,只要是大方向大趨勢冇錯,自然可以平安到步。壓力是源於你從那一個角度去看問題,世界上我未見過一隻只有升,而不會跌的股票。以前有一隻,就是明珠興業(988),這隻股票,成廿年前我的愛股,在未爆煲之前差不多是唔會跌的,十四天有十二天都是升,只有兩天是冇起跌!這是完全唔正常的莊家股,全是人為操縱股價,而當時我亦明知都走入去,因為明知日日升冇跌,點解唔走入去?

不過,花無百日紅,最後都要輸番畀佢,就是有了這個失敗之母,所以日後的中國林大(910),我就見好就收了!

如果一隻股票,從十年圖或五年圖看,都是大趨勢向上,那隻股票應該是一隻正在成長中的股,但在十年圖或五年圖中的持續上升,並不是代表之間唔會有一段跌幅。所以如果你好在乎那一段跌幅,你跟本談唔上自己是長線投資,即座貨!你只是一個炒家!

如果從大圖看是持續向上的,這隻股應該是可以拿來[座],反之,如果都是橫行,上上落落,這隻股只是可以拿來炒波幅,如果持續下跌的,你買都是你傻,贏左是你眼光獨到或你好好彩!

你是投資者,抑或是炒家,並不重要,最重要你是有冇條件成為一個投資者,或是一個炒家!

如果你是投資者,你應該要有耐性,亦要有好的EQ,平時多做功課,對自己要有信心,有不錯的分析能力,才可以成功!

如果你是炒家,你不需要有耐性,最緊要是[身手敏捷]!長遠分析在此不是很重要,最重要的是有市場觀察力,才可以洞悉先機!

昨天,華電福新(816)有近5%的下跌,由於時段正在我忙緊中,所以不知道原因,到家中,找資料,知道此股公佈季度業績唔多靚仔,最後在港交所網頁找到該公司條數的副本。

當中有很多名目,當然從字面上知道是什麼來的,但實際上這些字面好空泛,所以實際唔知道是什麼,總之有幾條大數,如稅務上升左許多,財務支出可能是指利息方面又上升左,而收入又少左,而成本又多左。。。於是埋單賺少左!

在這個信訊環境下,是應該沽貨,因為手頭上的資料是支持我這個行動,所以原本準備雞啼價即沽,可是遇上黑雨!下午開市1:00,我早5分鐘已STAND BY,並見有些反彈,即時在$2。50全數沽出,之後又趕住番工!

下午茶時間,又去按下機,見到很多二三線股都被放量震倉,當時正想撈隻中國燃氣(384),因為一來我少貨,早已上加啲,二來近幾日都做左一些功課,而中國燃氣(384)這隻股,很多主要股東都是在$6。8左右上車或加注,再加上這隻股已在保力加通道下方,所以正是趁亂買番一點!

點知見到隻816畀沽家越沽越興奮,跟住嘻嘻哈哈;入左貨輸左錢的,自然越看越心嗡,跟住媽媽叉叉!見到要跌超過6%,好彩今天走得快,狠,準!

在歎緊一盅兩件之時,按按下手機,見到以下新消息,發現:

《大行報告》美銀美林升華電福新(00816.HK)目標價至2.75元 評級「買入」

2013-05-22

美銀美林表示,華電福新(00816.HK)首季盈利2.24億人民幣,年前同期獲利4.17億人民幣。撇除特殊收益,福新首季經常性盈利按年持平,低過預期,主要由於水電產量按年降幅高過預期,加上風電場利用時數按年升5-6%,低過該行預期的7%,利息開支亦較預期高。 

華電福新首季水電量低過預期,是由於降雨延遲至5月。福新表示,自5月開始,水量已大幅回升,並預料今年水電量將達80億千瓦時,超出該行預期。該行指,水電價格每上調1%,福新今年純利將增1%。風電方面,位於新疆和甘肅的風電場利用率,將於今年第四季或明年首季反彈,利用率每增1%,福新今年每股盈測將增5.3%。

該行下調華電福新2013-14每股盈測8%,以反映首季業績。福新現價相當於2013-14市盈率的11.6-9.4倍,較內地及全球主要同業低,但其2013-14資本收益率為6.1-6.5%,高過全球同業,與內地同業水平一致。目標價由2.55元升至2.75元,評級維持「買入」。


原來營利下跌是這一回事,當時股價正是跌至$2。3,於是[目及]了一陣,股價由$2。31,一格一格抽上,於是在$2。33買番今天沽的,點知又回番$2。31左右,跟住又過左下午茶時間,繼續開工,冇時間睇!

當我是炒家的時間,致勝之道是快,狠,準,[快]者,早有準備,因為開市前已準備出擊,一手按機,一手按電話;[狠]者,一要三心兩意,全力按部署辦事;[準]者,前一天做的功課自然要準,否則就變成快,狠,蠢!

快,所以要捕住價位,快攻!當然,如果時間不許可,當炒家就自然與你無緣,因為你[目及]唔實個市。

如果你跟本[目及]唔到個市,你已執輸過人,你點學人做炒家?

所以做投資者,才是你的選擇!

而做投資者,有冇耐性,有唔肯做功課,成功很難了,唔通天天幸運之神都眷顧你嗎?

投資股票很像賽馬,同時有很多人想在此賺錢,可是同是有一少撮人掌握了一些內幕資訊,正如最後幾秒著啡燈,就超過一半會得手。你同我九成九都不是那一少撮人,正如早有春江鴨好似知道816條數唔靚仔一樣,早了我一天出貨!

何哉?可怨什麼,因為在基本條件上,你不是那一少撮人,唯一可做到的,就是在你知道之後拿出最快的反應出來!

有人說我介紹過1072及2722,這兩隻我早已在$22-$23沽清1072,並在$2。6-$2。7之間沽清2722,所有沽出早已聲明左了!

而家兩隻都未升番我沽的價,如果你當初因為我而跟我買,你在$2前已入貨買入2722,點解你見我在$2。6-$2。7沽你而又唔走,自己買貴左,而又沽得慢,究竟是誰的問題呢?還揸到而家得番$1幾,在此怨天尤人呢?

隻東方電氣(1072)由日本海嘯問題拖左佢落水,老實說,我真係預測唔到地震啊,在發生後,第二天已即時沽出大部份,跟住過多幾天再沽埋少數的,點解你因我而買,又不因我而沽呢?

如果你當初跟我沽,你今天會否來多謝我呢?問題在於你高過我買,更上左車唔識落車,人地話落車,自己都唔落車的問題!

如果你真的當初與我同時間買入1072,就算臨尾因海嘯要輸番少少,最後埋單都是贏播,點解人地贏錢,同一隻股,你又要輸錢呢?

[馬輝]騎隻[老友記]就贏到,點解[告東尼]騎同一隻馬又贏唔到呢?唔通[告仔]要賴馬輝,定賴隻[老友記]呢?


YOKI WONG











6 則留言:

new night 提到...

Sir,

今次真的要請教你, 3633是否因為無派息而大插呢?有沒有機會重試高位呢?謝謝

YOKIWONG 提到...

覆 New Night

隻3633,因為先兩年條數好靚,引致很多投資者對這間公司好有憧憬,因而不惜高追!

可是,結果是差過他們預期,所謂希望越大,失望越大!

其實,只要先兩年看清楚些,知道上年為什麼賺那麼多,自然唔會期望今年會再有大躍進,當唔會有大躍進,何以仲要高追?

你可以說公司交不到功課給你,去賴佢!

為何自己又不做多一點功課呢?

人總是喜歡賴人,唔會賴自己的 !

YOKI WONG

new night 提到...

Thank Sir! 哈哈, 都唔係第一日玩股, 自己心中有數啦, 其實都唔需要賴咩人(平常心), 錢在自己手,多少注碼自己決定, 不過今次真失敗, 最多怪自己睇漏.
不過都係希望有回升啦~




Unknown 提到...

67可否座?

Unknown 提到...

YuKi Sir,今日日經的跌幅實在驚人,有沒有甚麼啟示,另外這幾天384的跌幅真的有點不尋常,今天連保力加低軸也穿埋,請指教?

Unknown 提到...

YuKi Sir , 今日3899 , 342又差不多破新高,好彩今天384發盈喜,料營運優於預期。