2016年2月10日 星期三

2個月賺20%!真係咁筍?


人生苦短!所以周公鍾意長話短說,無謂嘥大家時間,係咪先?今次講下隻愛股網易(NASDAQ:NTES),周公今日平均價約US$115買入,博2個月內升20%!

睇翻網易2015財年第二季度營收同比增長65%,淨利潤同比增長24%。遊戲、廣告和電子商務這三項業務繼續強勁增長,同比漲幅分別為66%、22%和127%。總收入為48.33億元人民幣(下同),其中遊戲服務收入為38.5億元(佔比近80%),可見網易同騰訊(700)一樣,主力靠遊戲食胡,不過騰訊現價HK$135.3 市盈率(pe)42倍,網易才19倍明顯抵好多!

最重要最重要的是,網易來緊第三季遊戲收入將繼續強勁,大家都知騰訊是大陸遊戲市場的霸主,幾乎俾佢一枝獨秀玩曬!不過近半年情況有變,網易後來居上,最近在AppStore 10大暢銷榜上進佔了第一和第三名,第三季收益將更有保證。

大道至簡,周公鍾意簡簡單單自己熟悉的行業!風水佬就話呃你十年八年,網易將於11月11日公佈第三季業績,2個月內目標價US$138(升20%),希望周公再次好夢成真!



周公

2015年9月19日@大方向

沒有留言: