2014年2月27日 星期四

細摩頭賊喊捉賊 收完出吹水包膠

今天,細摩頭摩根大通今天咁好死為中集安瑞科(3899)出左一份吹水包膠:



單看這篇包膠,可見細摩佛口婆心,為跌得低殘定的中集安瑞科(3899)打打氣!

根據細摩美言,早前股價[調整]只是[市場過份擔心]!

這句說話,我用[ ]括住了兩個要注意的地方!

第一個是[調整],這跟本唔係[調整],而係被推冧!

第二個是[市場過份擔心],市場跟本冇擔心中集安瑞科(3899)這間企業營運上出現什麼問題,因為跟本沒有任何新聞或消息在這段期間發佈,[市場]泛指唔知發生咩事的投資者,只是[擔心]股價為何突然急瀉?

其實,細摩神又是佢,鬼又是佢,將中集安瑞科(3899)砌到10個幾正是佢:




2014年2月17日上午收市後:

當天早上,見MACD蘊釀升穿訊號線,好友開始進攻,點知,一輪不問價沽盤,一炮炸落來,等啲跟風炒跟勢的即時嚇了一下,之後好友再次反攻,相方交戰於$12。4至$12。5之間!





2014年2月17日,淡友只是以泰山壓頂的形式唔畀股價上,原因當天大市是升緊二百幾點:





2月18日,大市只是微跌,好友仍主動想掃上,因MACD似想升穿訊號線,但又是這一招,一輪不問價的沽盤隊落來泥,明確向大眾表示,往上此路不通,唔上得住:





2月19日,又是一開波擺個泰山出來,目的跟本不是想沽貨,而是壓住個價唔畀上:




邊個咁有誠意整個泰山出來?正是今天出來唱好的細摩,同瑞信拍住上等擺個山出來,之後的日子,這兩兄弟齊價真不遺餘力:




2月19日,開市後不久,細摩仍然同瑞信拍住上,做掌上壓:








到左20號,已開始唔用泰山這一招了,而是趁開市唔係好多盤擺上之時,就用小量沽盤,不問價隊落去,就做到十分唔錯的成本效益!邊個攪鬼?望下下面:







這幾條友仔,捕左佢幾日,都知班友明玩野啦!

到左21號,競價時段又玩野,一開波隊穿你11蚊,要留意的是在$11。23有387K盤U左:





3899由始至終,都見到JP同瑞信不斷咁壓,即使在升市後,仍然力壓到底:






到了2月25日,一開市,要留意有大成交242。2K U左!




當天邊個玩野?又見到JP!






以下這幅圖可以看到當天的走勢圖,可以見到玩野嗰班人,又是用這一招,趁早上唔係好多盤時,又不問價式轟炸,成交其實是非常少,用少少貨已可以大插你幾個%!

當天並不是大跌市,已可以由$11。4隊到你$10。56:





邊班人攪鬼?睇下啲牌:




就在這時,14天RSI已跌穿30,最低見28,先前食花生去左睇[來自星星的你]的八路軍,開始打伏擊戰,幫手殂擊攪攪陣的JP同瑞信!

突然間,唔知發生乜事,好友突然從四方八面殺出,齊集一起反攻,淡友即是銳氣已洩,不敢再插,於是策略上轉為防守!

到了26號,淡友已不敢向下展開攻勢,只是防守,力壓在$11前:






孫子曰:避其銳勢,攻其墮歸!

你插落泥,你強過我,唔通我同你硬碰咩?

就由你玩下先,比你威多幾日,我地去睇住[來自星星的你]先!

你唔攻我,你變成守,就是代表你已力竭!

八路軍主要戰法:敵守我攻,敵退我追,就是這個時候出擊了!


強弩之末,不可穿魯稿也!


YOKI WONG 

2 則留言:

danny136036@gmail.com 提到...

敵進我退之時?

YOKIWONG 提到...

睇14天RSI 做人!

YOKI WONG