2016年2月10日 星期三

老散有老散的樂趣!我要供渣打


很多人認為大戶無論在財力、人力、資源和消息面上都比散戶強,所以大戶在股市投資贏錢比老散容易,某程度上來講是對的!特別是消息面上,通常老散收到的消息都已經過了四五重,所以周公從來不會跟風炒股,因為未開跑已輸在起跑線上,認真搏唔過。

不過做老散有做老散的樂趣,老散的優勢是靈活轉身快,我的錢我話事,長揸短炒皆可!例如「渣打供股」,老散可即時決定供或不供,有閒錢的話揸幾耐都得;基金大戶就唔同,他們最怕的就係跑輸同行,所以要他們鎖死啲資金喺一啲前景不明、可能要守一年半載的投資上,通常他們都唔會咁做!

昨日周公終於如願分4次共買入2800股渣打(02888),均價是$73.8;不是說好了等 0.5倍PB(即$73)先買嗎?差不多吧,周公不是神仙點知個底喺邊?咁就先買一注免錯失機會,一鳥在手總好過百鳥在林,對不對?反正會再買,上限7000股!

翻查一下呢幾年兩大發鈔行供股歷史:

■ 2008年11月渣打以$45.11 作91供30,股價在2009年底前已升穿190元;
■ 2009年3月滙控(00005)以$28 作12供5,股價最低跌至22元左右,但年底已升穿90元;
■ 2010年10月渣打再以$156.82 作8供1,之後股價在年底前創咗歷史新高。

今次渣打仲有冇咁好彩?會!歷史總是不停地重復!如果再用陰謀論去睇,3月新主席和行政總裁上任,呢次一次過撇嗮上手的蘇州屎,有咁衰講咁衰,反正是上手的錯!然後再來個裁員重組,照咁睇下年的業績則會相對靚仔得多!

所謂好嘢要講三次!講咁多無非想再講多次:以低於市帳率 0.5倍買入香港發鈔銀行股票,抵到爛,冇得輸!仲有幾日,要買趁手!


周公

2015年11月12日@大方向

沒有留言: