2016年2月10日 星期三

分段買渣打!屙煙利物浦


《易經》有云 : 窮則變,變則通,通則久。當事物發展到極點、窮盡的時候,就必須尋求變化,變化之後,便能通達,適合新的需要。筆者買入渣打(02888),除了覺得以低於市帳率0.5倍買入香港發鈔銀行股票抵到爛之外,另一重要原因是渣打高層大換血!

相信受兩大股東淡馬錫及安本資產一齊逼宮,今年3月渣打高層出現大地震,包括行政總裁冼博德(Peter Sands)及主席莊貝思(John Peace)在內三大高層「被清洗」,當中摩根大通投資銀行部前聯席行政總裁比爾.溫特斯(Bill Winters)接任新總裁,接替六月離職的冼博德。

無獨有偶,渣打有份贊助的英超球隊利物浦,10月9日決定壯士斷臂,斬咗舊領隊羅渣士,馬上找來多蒙特主帥高普(Jurgen Klopp)接任,你都咪話唔信邪,利物浦即刻好似超人咁大變身,最近八場波竟然贏足七場,當中包括作客勝車路士 3:1、作客勝榜首曼城 4:1,真係勁到冇朋友!你咁勁,筆者當然要搭下順風車啦,屙煙(All in)買咗利物浦贏今年英格蘭聯賽盃冠軍!點解買$460咁零丁?因為當時個戶口就係得咁多!

凡事都有風險,利物浦唔係贏硬,講真呢個世界又點會有贏硬?最緊要值唔值博!利物浦換完新領隊好似著咗火咁,仲有5.5倍就認真值博!道理就如低過PB 0.5倍買渣打一樣。

不過睇番2009年滙控(00005)4月初以每股供股價28.1元完成供股後,股價曾經調整到大約28.7元。今次渣打的供股價是55.6元,所以不排除渣打的股價可能會跌穿60蚊!每個人承受風險的能力都唔同,大家要留意!

筆者怕麻煩,所以前2日賣出供股權,轉為每日買幾百股,希望買夠5000股,2年為限,目標賺40%!


周公

2015年12月4日@大方向

沒有留言: