2016年2月10日 星期三

悶局,剩低垃圾時間;等待,回歸A股盛宴


等,
寂寞到夜深,
夜已漸荒涼,夜已漸昏暗,
莫道你在選擇人,人亦能選擇你......

等,唔知等緊乜?對,應該係等緊收爐!每年年終差不多的時候,股市都會進入所謂的垃圾時間,沒有炒作,沒有爆料,沒有高潮,只有細微的波幅,只有連續的縮量。就好似巴塞贏緊6:0,而比賽仲剩低6分鐘,大家將個波搓來搓去,就係等吹雞完場。

聰明的投資者早就收咗爐,就好似「大趨勢」欄主YOKI兄咁,就清曬倉返大陸嘆世界,想睇佢再係股場談股論勢,睇怕要等出年了!可憐筆者仍守著電腦和手機,在工閒之余,還苦苦瞪著價格的輕微跳躍,只為找點寫稿的靈感。

渣打(02888)終於買夠5000股,那就擺埋一邊吧;上週主力新買入中國燃氣(00384),現價的中國燃氣真係好抵買,至少比起今年大股東北京控股(00392)$13.84的加碼增持價,和公司最高的回購價$12.56,平咗一大截吧。

不過,筆者更鍾情於美股市場,近期主力是博中概股私有化回歸A股盛宴!繼奇虎360(QIHU)和陌陌(MOMO)之後,筆者昨晚再買入世紀互聯(VNET),比起US$23的私有化要約價,現價有約14%的回報!

等,雖然悶,又寂寞......
不過悶住來贏,又何妨?!



周公
2015年12月8日@大方向

沒有留言: