2016年2月10日 星期三

一仗功成萬骨枯 要想贏錢冇人性


股市賺錢容易嗎?當然不容易,否則的話周公就唔使係度鳩吹,大家亦唔使日日上來睇我鳩吹(多謝先,記得多啲嚟捧場^^)。股市從來都是散戶的冒險樂園,所謂「一仗功成萬骨枯」,一贏二平七輸似乎注定是老散們的宿命,總之一入股場深似海,要想全身而退已很難,更莫講可贏錢發達!當然「大方向」神人Yoki兄例外,不過試問又有幾人?

點解我們會輸錢?因為我們是人,不是神;正因為我們是人,所以我們有人性。例如去食自助餐遇到火燭,第一件事當然是走鬼,又點會食埋甜品先走?當股災來臨時,沽貨走鬼是人之常情,試問「別人恐懼我貪婪」能有幾人?又例如5月時股市大旺,個個眉飛色舞、周街股神時,試問「別人貪婪我恐懼」又有幾人?所以,如果今年到目前一刻,你仲輸緊錢,恭喜你,因為你仲有人性!

或者又有人說「要想贏錢,只買比較低的PE、高的派息,比較好的成長,比較靠譜的現金流的股份咪掂囖。」例如分紅收益率高的工商銀行(01398),年年高增長的騰訊(00700),股東回報率的恆生銀行(00011)。無錯,聽落好似頗有道理,如果按照這個邏輯買股票,犯錯、輸錢的機會可能會少啲,但買入點不對的話,也未必一定賺到錢,或者賺到錢的百份比也不高。

投資無對錯,勝敗論英雄。有人喜歡價值投資,亦有人鐘意斬妖除魔的交易樂趣,蘿蔔青菜,各有所愛,不同的人有不同的風險嗜好。但無論如何,目標應該都只有一個:就是贏錢!對吧?!

點樣才能在股市中贏錢!?欲練神功,必須自宮。明日周公教你「菊花寶典」,保你百戰百勝,贏硬冇得輸!記得上來聽我鳩吹!


周公

2015年11月4日@大方向

沒有留言: