2016年2月10日 星期三

欲練神功,必先自宮!


欲練神功,必先自宮。唔係叫你閹咗自己,而係要滅絕人性,突破自我,拋開人性的貪婪和恐懼。別人恐懼時,不要怕,應該開心,因為機會來了;別人興高彩烈去到盡時,要懂得見好就收,知所進退!

嘩!講就容易,點先做到啊大哥?好,大道至簡,只用一招「RSI」!真係咁簡單?

相對強弱指數 (RSI),藉比較價格升降運動以表達價格強度的技術分析工具。以14天RSI為例,當某隻股票的RSI升至70時,代表該證券已被超買 (別人貪婪),我們要做的就是要賣出該股票 (我恐懼);相反,當某隻股票的RSI跌至30時,代表該證券已被超賣 (別人恐懼),我們要做的就是要買入該股票 (我貪婪)!就係咁簡單。用數字把我們複雜的心理 量化!

但前題是有兩個條件:1. 要有閒錢 (一年內不需動用);2. 買的股份沒有停牌 (遇到老千唯有等上帝打救)。如果你不懂買邊隻股票,那買盈富基金(02800.HK)吧,肯定不會停牌執笠!

一年流流長,總會遇到大市或心儀股份低迷的日子,當RSI(14)跌至30時,不要怕大膽買入,之後要做的就是等待和忍耐;每一次的危機都看似好嚴重,都仿似世界末日,不過最後都總是安然無恙!正如颱風過後,太陽還是會高高昇起。可能會有例外,不過那真的是世界末日了!好運的話,快則幾日,遲則幾個月,就有收穫!如果不太貪心的話,亦可選擇15%-20%就食胡,唔使等到RSI(14)升至70時先食到盡。

好多時周公會配合埋保力加通道(BOL)操作,就以近日華潤燃氣(01193.HK)的實戰做個示範!10月26日華潤燃氣股價位於保力加通道頂部,RSI(14)接近70,果斷減持($23.25),就算之後再升也是別人的風險錢;之後就是等待和忍耐,到了昨日,股價已回到保力加通道底部,RSI(14)近40左右買入($20.5)!唔係話等RSI(14)落30先買嚒?因為宜家市底好,可能去唔到呢?不等了先入一注,後邊周公仲有幾注排緊隊呢!周公所有呢啲操作一早Set定,全部到價自動執行,真係瞓住贏錢。

又係個句「周公唔會呃你十年八年」,即管睇下今次呢注幾時有胡食!



周公
2015年11月5日@大方向

沒有留言: