2016年2月10日 星期三

世界很大,與其坐困愁城,不如出去看看


做投資,最高的境界是無我,也就是完全客觀,絲毫唔受個人主觀的判斷和情緒影響。如果真係能做到手中有股而心中無股那種境界,咁你就真的必勝無疑了。但,我們既非聖人亦非股神,七情六慾皆影響著我們的情緒和判斷,所以「別人貪婪時我更貪,別人恐懼時我更驚」是人之常情,反映在行為上就是高買低賣,那豈會唔輸錢。

昨天A股午後大盤在國企改革概念股推動下直線拉升,滬指收漲2.51%,深成指亦漲2.2%。券商股更是大面積漲停或逼近漲停。反觀港股真的是乏善足陳,恆生指數仲要跌154.2點,連跌八個交易日,真係冇嘢好講。

曾經以為長揸必勝,仲要係穩穩陣陣、最安全最可信賴的盈富基金,卻原來5年後的今天仲未返到家鄉;恆生指數昨日收報21,309點,比起5年前仲要低超過1,000點!香港所有打工仔,肯定會有相當一部分強積金供款給恆指,就是說呢5年來我們的收益好極有限,唔輸都已經偷笑。

如無意外,今年香港好大機會成為全球最大的IPO市場,大概估算將有120家企業首發上市,融資2,600億港幣。但那又如何,今年的新股上市後十有八九仲潛緊水,抽新股的話應該都係九死一生、瓜多過菜吧。

講咁多,其實筆者最後想講嘅係,世界很大,與其坐困愁城,不如出去看看!



周公
2015年12月15日@大方向

沒有留言: