2010年11月5日 星期五

最新投資組合比例

上週總計,共增持了1注新奧能源及1注重慶機電,並無減持,最新投資組合截至11月6日為止,比例如下:



聲明:此 BLOG 內容,此是發表本人之個人意見僅供參考,並不是誘使任何人作出投資決定,也並不是任何投資建議!投資者應注意股票市場的風險,股價可升可跌.


投資組合成員最近一年與大市的表現比較:


新奧能源(2688)

東方電氣(1072)

中航科工(2357)

華潤電子(0597)

亞太衛星(1045)

中國南車(1766)

重慶機電(2722)


6 則留言:

見龍在田 提到...

恭喜yoki sir 賺大錢, 雖說你的意見不構成投資建議, 但fan屎如我, 都會情不自禁跟你買兩手, 總之非常多謝你啦!

bbffpp 提到...

597 今天沽再很重啊。

匿名 提到...

DO YOU KNOW WHY 1766 HAVE A BIG DROP TODAY? I HAVE HEAVY STOCK, AT WHAT PRICE CAN I BUY MORE?

YOKIWONG 提到...

首先,多謝網友〔見龍在田〕的欣賞!但是,都要提多次大家,股票投資是有風險的!大家有錢賺我都很開心,但我都要說多次,我並沒有向大家提供任何投資建議,以上純粹我的個人意見,僅供參考!!

另外,回認 BBFFPP,股價上上落落好正常,我一些感覺都沒有!

最後,回覆〔匿名〕網友.大約在兩天前,我看大利市機,發現大戶在$9放了很大的沽盤,足足有2球幾,當天很多時間都在$8.9X左右TRADE,而當天是收$9.2(好似),所以我相信大戶是在$8.9X左右建倉,所以此股舞上$10,一些也不出奇,因為$9建倉,股價升上$10,只是賺1成矣...而今天股價最低都是見$8.9X,大家可以參考這些價位!

另外,此股先兩天升得的而且確是快且急,有調整是好正常,反而有升冇跌,才是唔正常...

YOKI WONG

匿名 提到...

Wong Sir, 為何你的組合沒有現時大熱的資源&消費股?是否不看好前景?
你認為3800國策龍頭股前景如何?

bbffpp 提到...

597 我睇左兩三日,見有一球一球沽出,
唔知有無留意到。
如果係震倉,咁好似唔係咁沽法?