2016年2月12日 星期五

[炒股]不是[投資]


[炒股]不是[投資],但有很新手當兩者時同一樣事,但實際上,很多都是由[投機的我],因被套後才變成[投資的我],如果你真的是想投資,你應該認真研究相關資產的長期回報率,因為只有回報是可以計算及預期到的,而風險是相對少的,才是真正的投資。

而[炒股],是一種[投機],所謂[投機],就是[投]進一個[機]會之中。道理就同[炒]iPhone一樣,每當iPhone剛發售時,就會有人炒賣,原因是有[機]可[投]!炒賣的原因是有好少人有,而好多人想有,所以價錢上會有溢價,當人人都手持一部最新Model的iPhone仲有冇得炒?

同樣是[炒股],賺錢與否是出於兩點:

第一點,就是你第幾個買入,越是[先行者],你是越安全,就算最後[炒不起],最多都是冇賺或蝕好少,因為我買的時間,跟本是在[未被炒起]的時間!

第二點,就是你幾時出貨的問題,打個比喻,就是iPhone的炒作,沒有理由等到iPhone6S 就快出,還未將手上持有的iPhone6轉手,於是原本買來炒的iPhone6,就變成[自用]了,即是由[投機的得]變成[投資的我]!

[炒]的意思就是用大火快速把食物煮熟的意思,所以已說明[炒]是要[大火],[大火]就是一種[熱潮],要有一股[潮流]才能產生[大火]將食物快速煮熟,至於[快速],就是要把握[時間性],在[炒濃]之前,就要把食物[上碟]!

當然,未必人人可以剛剛炒熟就放上碟,所以有人[未熟就上碟],[少少濃也上碟],而你是[炒到濃左仍然唔捨得上碟],在國內的說法,這叫做[套]!




所以,你不想以後再被套,就要留意以下幾點:

1。你是否[先行者],在成為[先行者]之前,一定要[做足功課],孫子曰:靜如處子,動如脫兔,所以行動要快,切不要[議而不決][決而不行]。

2。把握剛剛好的時間上碟,其實你可以認用一些[技術指標]幫你測市,正如炒[小菜]一樣,可以看看食物顏色有冇轉變去辨別。

3。既然是[炒],就是涉及有冇火的問題,火少則炒唔起,大火則炒濃,所以要留意當時是什麼[火喉]。




[炒股]之前必須知道該類股份是否處於一股[熱潮]!為何有些股冇晒火氣?就是因為有另一種熱潮去取代!當有另一股熱潮趕到,自然會抽走原本熱潮上的資金走去[炒]新的熱潮,而你是察覺不到有新的熱潮,而仍然[眷戀]以往的熱潮,再加上唔捨得輸,於是就被套了。勝敗乃兵家常事,炒股必須止損,如果資金被套,就沒有彎轉餘地了了!



一劍

2015年8月26日@大方向


沒有留言: