2016年2月9日 星期二

美國總統大選年 七成機會美股升


仲有幾日,令人難忘的2015年即將過去,今年股市可說是驚心動魄的1年,短短100日就經歷了從「天堂」到「地獄」,大家還好嗎?

美國經濟正漸入佳境,剛剛更迎來近10年來首次加息,正式步入加息周期,相對其他貨幣而言,美元表現可以話係一支獨秀,美匯指數全年上升超過8%。市場預期美國經濟將維持增長,聯儲局明年會加息4次,咁明年美股走勢會點?

老實講:唔知!因為連耶媽自己都唔知明年佢會加幾多次息,所以一切的推測都係靠估。不過明年是美國的大選年,翻查歷史數據,從中或者可以得到一些啟示。

由1940年開始,美國共經歷了19次總統大選,在這19個大選年當中,美國經濟只有兩年錄得負增長,而且負增長均十分輕微;即係話有近九成的機會GDP錄得增長,平均增幅是4.13%。看來一如坊間預期,美國明年經濟增長之可能性相當大。

股市又點?在過去19個總統大選年當中,其中有14次美股(以標普500指數計)錄得升幅,機會率高達七成,平均升幅有5.7%。咁都好正常,臨走前最後一年點都要做得好好睇睇,即使不能流芳百世,亦不想遺臭萬年,另外也可以為自己所屬的政黨做勢,爭取選票。

2009年以來不斷唱好美股的大好友、沃頓商學院金融學教授西格爾(Jeremy Siegel)亦發表樂觀預測指出,2016年美股仍會向好,全因聯儲局極其量只會加息2至3次,低企的利率會令企業盈利繼續錄得增長咁話。

筆者的話可以唔聽,不過呢個大好友的話都係聽聽好。事關佢自2009年以來不斷唱好,美股就從八千點一直升到依家。在今年8月大冧市時期間又明言美股已見底,結果又俾佢估中咗!

咁短期策略點?梗係放假等收工啦!等埋明年1月中A股解禁、美股開始派業績,形勢將會相對明朗,到時再好好部署吧!



周公
2015年12月29日

沒有留言: